Meraklısına: Gözden Kaçmış Romantik-Rönesans Webtoonlar :)

Selam nasılsınız ?:)) Yeni bir liste ile karşınızdayım. Bu aralar ne köşeye kaçacağımı bilmiyorum. Her şey stabil gitmesine rağmen hatta iyi haberler almanıza rağmen kendinizi kötü hissettiğiniz zamanlar oluyor mu?  Sürekli kaçma ve bunalım duygusunun üstüme etkisi olarak kendimi sürekli olmadığım bir zamanda hayal etmeye başladım 😀 Kafamdan herhangi bir sahne olsun yazı olsun bir zaman kırıntısı ilişince gözüme kendimi o zamanda yolculuk edip hayal edip diyaloglar yaşıyorum 😀 Bir ara  Hürrem’le falan tartışıyordum: Ben gitcem zaten kısa süreliğine geldim beni tehdit olarak algılamana gerek yok; sülümanla falan ilgilenmiyorum diyordum…:D Durum sıkıntılı evet evet farkındayım 😀 Bu arada akrep burcuyum, bu ruh halini bilmem ne gezegen hareketlerine bağlamak istiyorum ama beceremiyorum, bilgisi olan varsa bana “havadandır” yazsın:D Özellikle rönesansa biraz takılmış durumdayım, netten victorian elbiselere falan baktım düşünün:D Tabi bu kadar rönesans dönemi hayalinin bir getirisi olur sizin de tahmin ettiğiniz üzere : romantik webtoonlar…:)

İşin esprisi bir yana şu geçtiğimiz 20 günde deli gibi romantik bişiler okudum. Aşk falan mı aşerdin demeyin zaman yolculuğuna çıkıyorum hayallerimde beni aşk falan kesmez yani daha büyük devrimlere açım hayatımda galiba 😀 Gereken değeri görmediğini düşündüğüm webtoonlarıda sizlere listeleyim dedim. Liste uzun uzun tanıtımlardan oluşmayacak.

Bu arada  They Say I was Born a King’s Daughter’dan sonra deli gibi reenkarnasyon ve tarihi webtoon çıkarmışlar. Tutan bir konu olunca oraya yükleniyorlar. Bunu okuduktan sonra onlar biraz çakma gibi geldi en başta ama genede kendilerini okutturuyorlar. Bazılarının bölüm ve Türkçe’leri olmayabilir. Neyse listeye geçelim :

 

CHITRA: Korenin kpss mağdurunun geçmişe reenkarne olması…(Benim hayallerimi biri yaşıyor ötede… :S Hangi köşelerde ağlayım?? T_T)

 

LA DOLCE VITA DI ADELAIDE: Reenkarne hikayesi , rönesans kıyafetleri ve yakışıklı başrol:)) Kötü aziz kadın var biraz kendime benzettim 😀

 

 

 

LADY BABY: reenkarne,yakışıklılar ve rönesans … Konu daha ilgi çekici, bir koruma ve kaybedilenleri geri getirme hikayesi , çizimlerine bayıldım.

 

 

 

FLIRT WITH A PRINCE : Konu çizimler ve çeviri (:D) Hepsi gayet güzel :)) Hem günümüz hem geçmiş aynı anda ve en güzel yanı zamanda yolculuk yapan kız değil erkek .Bana daha eğlenceli geliyor. 😀 ( Allah’ım hadi beni göndermiyon o gelsin bari dememi sağlayan webtoon :D)

 

 

 

SUDDENLY BECAME A PRINCESS ONE DAY: Reenkarne,yakışıklılar ve rönesans … Saraydan kaçmak ve risk almak arasında kalmış küçük bir prenses…

 

 

HOLY CHEF, CRAZY EMPRESS: 21.Yüzyılda yaşayan çok aranan  katil Silver Fox ölmesiyle birlikte eski dönemde yaşayan kibirli imparatoriçenin bedenine reenkarne olur.

 

 

 

 

 

THE TAMING OF THE SHREW: Bu webtoon, Shakespeare’in “Huysuz Kız” adlı eserine dayanmaktadır. Çapkın Petruchio, dostça davranmayan Katherina’yı baştan çıkarmayı başarabilecek mi?

 

 

 

 

REMINISCENCE ADONIS: Kendi davaları için yaşayan birbirlerine bağlı olan iki kişinin hikayesi. Çizimler çok hoş.

 

 

 

 

 

ISANGHAGO ALEUMDAUN : Bin yılda bir görünen Goblin ve  karısının hikayesi… Goblin izleyenler bilir goblinin ne meret bişi olduğunu :))

 

 

 

 

 

THE REASON WHY RAELIANA ENDED UP AT THE DUKE’S MANSION: Bunu en sona bıraktım 😀 Aşk ihtiras nefret ihanet ne ararsanız var 😀 Kendi nişanlısı tarafından mı zehirlendi?! Eunha, tekrardan talihsizce ölmek için bu roman hikayesinde uyanmadı! Hikayesini değiştirmek için korumaya ihtiyacı var….. 6 ay boyunca roman kahramanı Duke Noah’ı sahte nişanlısı gibi davranmalı. Ama bu soğuk kalpli, melek yüzlü iblis onu bu talihsiz sondan kurtarabilecek mi?

Şimdilik benden bu kadar görüşmek üzere 🙂

Özde